مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
چاپ
کد خبر: ۲۷۶۳

پیام تسلیت روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پی درگذشت خیر مدرسه ساز محمد خطیبی زاده

پیام تسلیت روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پی درگذشت خیر مدرسه ساز محمد خطیبی زاده

در پی درگذشت استاد محمد خطیبی زاده از فرهنگیان باسابقه ، خیر مدرسه ساز ، عضو اسبق شورای اسلامی شهر بندرعباس ، مؤلف و پژوهشگر و از معتمدین خوشنام شهر بندرعباس روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پیام تسلیتی صادر کرد.متن پیام در پی می آید.


کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

 

با نهایت تاسف و تالّم، مطلع شدیم .خیر نیک اندیش مدرسه ساز زنده یادمحمد خطیبی زاده  آسمانی شد و به دیار باقی شتافت.
بدون تردید خدمات و تلاش های ارزشمند این خیر نیک اندیش در راستای توسعه فضاهای آموزشی و گسترش فعالیت های خیرین مدرسه ساز همواره  ماندگار خواهد بود.
جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درگذشت آن مرحوم  را به خانواده محترم ایشان و خیرین مدرسه ساز کشور تسلیت عرض می نماید و برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.
 
روحش شاد و یادش گرامی 
 
 

خطیبی زاده در تاریخ بیستم آذر ماه ۱۳۱۴ در بندرعباس به دنیا آمد. تحصیلات خود را در بندرعباس گذراند و به استخدام اداره ی آموزش و پرورش در آمد. در دهه ی اول خدمت شهرستان جاسک را برای خدمت انتخاب کرد.

در آن جا سمت آموزگاری، معاونت و مدیریت مدارس فرهنگ و هاشمی پور و همچنین ریاست فرهنگ آن شهرستان را به عهده داشت.

در حین خدمت، جمعیت هلال احمر شیر و خورشید را ایجاد و سردخانه ی جاسک را طراحی نمود. در زمان تصدی او در مقام مسئولیت آموزش و پرورش، ساخت مدرسه در شهرستان جاسک گسترش یافت.

خطیبی زاده در ساخت و طرح مجتمع های آموزشی در جاسک کهنه و منطقه ی شمیل همچنین در ایجاد درمانگاه فرهنگیان بندرعباس و انجمن خیریه ی مرکزی همتی وافر داشت.

کتاب های تاریخ فرهنگ نوین استان هرمزگان، پوشش مردم هرمزگان، شناسایی اماکن، مساجد و قدمگاه ها، چاپ نوشتاری تحقیقاتی درباره دبستان جاوید و مکتب خانه ی ملاجهان و انتشار مقالاتی در نشریات استان از جمله فعالیت های علمی این استاد پژوهشگر است.