مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۲۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چاپ
کد خبر: ۲۷۳۸

تفاهم‌نامه همکاری در اجرای پویش ملی «من مادرم بچه های ایران فرزند من» منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری در اجرای پویش ملی «من مادرم بچه های ایران فرزند من» منعقد شد

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور با مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای پویش ملی " من مادرم، بچه های ایران فرزند من" با حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان و فرحناز مینایی پور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان به امضا رسید.


به گزارش روابط عمومی حامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور با مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای پویش ملی " من مادرم، بچه های ایران فرزند من" با حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان و فرحناز مینایی پور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان به امضا رسید.

مهراله رخشانی مهر در این نشست با قدردانی از همکاری و دغدغه‌مندی مشاور اموربانوان وزارت آموزش و پرورش در اجرای این پویش گفت: "پویش ملی "من مادرم، بچه های ایران فرزند من" ذیل طرح آجر به آجر تعریف شده است که با همان هدف گسترش موضوع و فرهنگ مدرسه سازی و با تمرکز بیشتر بر نقش محوری و تاثیرگذاری بانوان در فرهنگ سازی مشارکت در امر مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ کار خیر مدرسه سازی در ثمربخشی برنامه های آموزشی وتربیتی به لزوم اطلاع رسانی مناسب طرح با تبیین و تبلیغ موثر و فعالیت رسانه‌ای مطلوب پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری و هم افزایی بیشتر اهداف طرح محقق شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان نیز با بیان ظرفیت های بانوان در تبیین و اجرای موفق پویش های فرهنگی و تربیتی  بر لزوم به کارگیری همکاران آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق و حوزه بانوان وزارت خانه ها و استانداری‌ها اشاره کرد و گفت: با بررسی و تدوین گام های اجرایی همکاری می توانیم این طرح ملی را به نتایج درخشان وقابل قبولی برسانیم.