مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
چاپ
کد خبر: ۲۷۳۱

سومین جلسه پیگیری مصوبات کمیسیون امور استانها برگزارشد

سومین جلسه پیگیری مصوبات کمیسیون امور استانها برگزارشد

سومین جلسه پیگیری مصوبات کمیسیون امور استانها صبح امروز 22 دی ماه سال 99 باحضور مهندس کاظم قلم چی رئیس کمیسیون امور استانها ، مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین و اعضای کمیسیون در محل جامعه خیرین برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، سومین جلسه بررسی مصوبات کمیسیون امور استانها با حضور مهندس قلم چی ریس کمیسیون،مهندس جعفری مدیر عامل و اعضای کمیسیون(اقایان ارجمندی، ناجی مقدم و خانم ها،هاشمی و دانشمهر) در محل جامعه خیرین صبح امروز ۲۲ دی ماه سال ۹۹ برگزارشد   .                                   

در این جلسه اعضای کمیسیون که هرنفر مسئول پیگیری چند استان بودند گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسات کمیسیون ،را مطرح کردند.               

در ادامه مهندس قلم چی با مدیرعاملین و روسای مجامع استانهای قم، ،هرمزگان،خوزستان ،گلستان ،خراسان شمالی ،قزوین،گیلان و بوشهر،تماس برقرار کرد و  موارد مطرح شده در جلسه قبل کمیسیون مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت و درخواست شد عکس اعضای هیات مدیره،عکس خیرین و پروژه هایشان و عکس خیرین شاخص و متوفی و عکس پروژه های که تا دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد را به جامعه خیرین ارسال نمایند .                        

مهندس قلم چی از استانهای حاضر در این جلسه در خواست کرد پیشنهاد عکس نماد آن استان را برای چاپ در کتابچه خیرین  ارائه دهند.

نزاکت اللهیاری