مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
چاپ
کد خبر: ۲۷۲۱

امضای تفاهم‌‌نامه ساخت مجتمع آموزشی شهید سلیمانی در کرمان

به همت موسسه مهر گیتی انجام شد،

امضای تفاهم‌‌نامه ساخت مجتمع آموزشی شهید سلیمانی در کرمان

تفاهم‌‌نامه ساخت پروژه‌های مجتمع آموزشی ۳۶ کلاسه سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری بامشارکت اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی با حضور وزیر آموزش و پرورش به امضا رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، 

 با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش تفاهم‌نامه احداث پروژه های مجتمع آموزشی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری،با اتاق بازرگانی استان کرمان و موسسه خیریه مهر گیتی امضا شد.

واعطی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: مقرر شد که پروژه های ۳۶ کلاسه مجتمع آموزشی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پور جعفری با کمک فعالان اقتصادی، اتاق بازرگانی و بانیان خیّر موسسه مهرگیتی ساخته شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از ابتکار وزیر آموزش و پرورش در جذب مشارکت های مردمی و خیرین در قالب اجرای طرح تحولی آجر به آجر طی گزارشی تصریح کرد: با جذب کمک های کلان خیرین، جذب سرمایه های بخش خصوصی و جمع آوری کمک های خرد مردمی از ابتدای سال ۹۹مبلغ  ۲۲۰ میلیارد تومان تاکنون مشارکت داشته ایم، که رقم مشارکت طی چند سال گذشته بی نظیر بوده است و نسبت به سال ۹۶ در همین زمان رشد 6 برابری مشارکت های مردمی و خیرین را داشته ایم.

واعظی نژاد افزود: مجتمع های آموزشی شهید سلیمانی و شهید پورجعفری شامل تمامی مقاطع تحصیلی خواهد بود و از پیش دبستانی تا متوسطه دور دوم را در خود جای داده است و از اماکن و سالن های ورزشی، آمفی تئاتر، کارگاه ها و آزمایشگاه مجهز بهره می برد.