مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چاپ
کد خبر: ۲۷۰۸

مدرسه خيرساز پروفسور مريم ميرزاخاني روستاي زواره ور ورامين افتتاح شد

مدرسه خيرساز پروفسور مريم ميرزاخاني روستاي زواره ور ورامين افتتاح شد

صبح امروز دبستان 6 کلاسه خیر ساز پرفسور مریم میرزا خانی روستای زواره ور بخش جوادآباد روستای با حضور خیرین مدرسه ساز و مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.


محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مراسم افتتاح مدرسه 6 کلاسه خیر ساز پرفسور مریم میرزا خانی در بخش جواد آباد، اظهار داشت: به مراسم امروز با دید دیگر نگاه می کنم این مدرسه را دو خیر جوان مدرسه سازی ساختند و این امر نشان دهنده بزرگی و دغدغه مسوولان به امر تعلیم و تربیت است.
وی گفت: دو جوان از حیات طیبه می گذرند و از مادیات عبور می کند و به سمت اقدامات عام المنفعه می روند ولی این دو جوان به سمتی حرکت کردند تا به همنوعان خودشان کمک کنند، دیدگاه این دو جوان این است که زندگی بعد از مرگ ادامه دارد.
صیدلو افزود: همه چیز در دنیای مادی تمام نمی شود، حیات اصلی بعد از مرگ است که این دو جوان به این امر اعتقاد پیدا کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: ما باید دانش آموزانی را تربیت کنیم که انسان باشند، این آب و خاک به جوانان مثل پرفسور میرزا خانی ها نیاز دارد تا کشور در عرصه علنی پیشرفت کند.
وی در پایان بیان داشت: راه پیروزی بر استکبار جهانی رشد علمی کشور است، با پیشرفت های علمی ما می توانیم استکبار جهانی را به زانو در بیاوریم همان طور که با تولید واکسن کرونا این حرکت را انجام دادیم.