مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
چاپ
کد خبر: ۲۶۹

15 کلاس درس تعهد خیرین شهرستان اشنویه

در حاشیه نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی مطرح شد؛

15 کلاس درس تعهد خیرین شهرستان اشنویه

در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان اشنویه ازتوابع استان آذربایجان غربی ، خیرین ساخت 3 باب مدرسه با بیش از 15کلاس درس و نیز 400میلیون ریال مساعدت نقدی برای سال 96 را تعهد کردند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی با مشارکت آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز صبح امروز 28/1/96  با حضور فرماندار، مسئولین استانی و شهرستانی، خیرین و فرهنگیان برگزار شد.

اسعد خضری ، فرماندار اشنویه در این مراسم با بیان اینکه تلاش خیرین مدرسه ساز در این شهرستان قابل تقدیر است، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز، نمونه نوع دوستی ، عشق و ایثار برای رفاه و آسایش همنوعان و توسعه کشورهستند.

وی ادامه داد: قدرت وعقلانیت و اختیار درسایه تعلیم وتربیت بارور و شکوفا می شود و خیرین در مسیر این کار ارزشمند قرار دارند.

وی افزود : خیرین الگو و نماد سخاوت هستند که از امور روزمره خود می کاهند وبا این عمل خود هم دین و دنیا و هم آخرت خود را حفظ می کنند و از همه مهمتر نام نیک است که از آنها باقی می ماند.

شیرین جهانگیری، مدیر آموزش و پرورش اشنویه نیزاظهار داشت: احداث دو مدرسه 6 کلاسه استثنایی و 9 کلاسه دبیرستان در سال های 94الی96 توسط اداره نوسازی آذربایجان غربی، یک مدرسه 6کلاسه توسط بنیاد برکت، 16کلاس تحویلی در قالب 4مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز و19 کلاس درحال ساخت درقالب 5 مدرسه توسط خیرین ، عملکرد مثبت مجمع خیرین این شهرستان است.

وی بیان کرد: برنامه 5سال آینده مجمع  خیرین مدرسه ساز این شهرستان  خروج از دونوبته کردن مدارس درسطح شهرستان و دعوت خیرین به امر مدرسه سازی است.

گفتنی است: در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اشنویه، خیرین ساخت 3مدرسه جدید با بیش از 15 کلاس درسی و همچنین 400میلیون ریال مساعدت نقدی برای سال 96 را تعهد کردند.

شایان ذکر است : در پایان جشنواره از خیرین مدرسه ساز اشنویه تجلیل شد.