مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
چاپ
کد خبر: ۲۶۷۴

آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی ،فرهنگی ،ورزشی خیر ساز در قمصر کاشان

آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی ،فرهنگی ،ورزشی خیر ساز در قمصر کاشان

ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی خیر ساز  قمصر کاشان  روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه ۹۹ در آیینی با حضور قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، این مجتمع با یک باب مدرسه ۹ کلاسه، کانون فرهنگی و دارالقرآن کریم، گلخانه آموزشی و سالن وزرشی در مجموع در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۶۳۳ مترمربع با زیربنای چهار هزار و ۳۵۴ متر مربع ساخته می‌شود.

 
برای ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی قمصر ۵۰ میلیارد تومان از منابع دولتی و ۵۰ میلیارد تومان از خیران مدرسه‌ساز هزینه خواهد شد.
 
کانون فرهنگی دارالقرآن حاج سیدتقی و حاج سیدجواد فقیه با زیربنای یک هزار و ۴۰۰ مترمربع، چهار کلاس درس، اتاق بازی کودکان، نمازخانه، سالن اجتماعات، کتابخانه، پایگاه رایانه و اتاق‌های اداری و پشتیبانی خواهد داشت و به همت خیر نیک‌اندیش حاجیه انیس‌السادات فقیه ساخته می‌شود.
 
ساخت مدرسه علامه شاه‌فضل نیز با ۹ کلاس درس کار و فناوری، اتاق‌های اداری، سالن اجتماعات، سمعی و بصری و موتورخانه مجزا، خیر نیکوکار حاج علی‌اکبر شاه فضلی عهده‌دار شده است.
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان  اقدام خیران در ساخت مدرسه و به خصوص مجتمع‌های فرهنگی را ستود و گفت: همه دستگاه‌ها برای خدمات خیران ارزش قائل باشند.
 
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: خیران مدرسه‌ساز دارای اندیشه زیادی هستند که در این دنیا منشا خیر و برکت و برای آخرت باقیات ‌الصالحات است.
 
در این آیین با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از چهار خیر مدرسه‌ساز که هزینه‌های ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی قمصر کاشان را تامین می‌کنند تجلیل به عمل آمد