مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
چاپ
کد خبر: ۲۵۵۵

"گواتامك" سيستان و بلوچستان صاحب مدرسه ٦ كلاسه شد

"گواتامك" سيستان و بلوچستان صاحب مدرسه ٦ كلاسه شد

گواتامك روستايي دور افتاده در استان سيستان و بلوچستان با مسيري صعب العبور است كه پس از انتشار تصاويري از كمبود #مدرسه در فضاي مجازي، سازمان نوسازي مدارس كشور براي رفع محروميت آموزشي در اين بخش، با سرعت وارد عمل شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،گواتامك روستايي دور افتاده در استان سيستان و بلوچستان با مسيري صعب العبور است كه پس از انتشار تصاويري از كمبود مدرسه در فضاي مجازي، سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور و با دستور وزير آموزش و پرورش براي رفع محروميت آموزشي در اين بخش، با سرعت وارد عمل شد.
 
مشكلات كمبود فضاي آموزشي براي اين ٧٩ دانش آموز با استقرار كانكس كلاسي و پيگيري رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور به صورت موقت برطرف شد.
 
مراسم خشت گذاري و آغاز عمليات احداث ٦ كلاس درس در اين روستا، دوشنبه ٢٨ مهرماه با حضور مهراله رخشاني مهر معاون وزير و رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور، حسين زهي نماينده مردم خاش در مجلس شوراي اسلامي، جبار كوچكي نژاد نماينده مجلس شوراي اسلامي، رخشاني مديركل آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان، حاج اكبر ابراهيمي خير مدرسه ساز، زهرا گيتي نژاد مدير عامل موسسه مهرگيتي و جمعي از مسئولان انجام و تا چند ماه آينده گواتامك صاحب مدرسه ٦ كلاسه خواهد شد.
 
اكنون بيش از ٦٠٠ مدرسه در استان سيستان و بلوچستان توسط نوسازي مدارس در دست ساخت است و در سال ١٣٩٩ اعتباري بالغ ٥٠٠ ميليارد تومان به اين بخش اختصاص يافته است.