مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
چاپ
کد خبر: ۲۴۸

تعهد 18 میلیارد تومانی خیرین برای ساخت مدرسه

در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر مطرح شد؛

تعهد 18 میلیارد تومانی خیرین برای ساخت مدرسه

در نوزدهمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز که در استان بوشهر برگزار شد، خیرین این استان متعهد شدند که مبلغی به اعتبار 18 میلیارد تومان برای ساخت و نوسازی مدارس این استان کمک کنند.


مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر در گفتگو با  خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در 16 اسفند سال 95 نوزدهمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز استان بوشهر برگزار شد.

عبدالرحمن پرتویی تصریح کرد: در این مراسم که با حضور استاندار، فرماندار و رییس سازمان نوسازی مدارس استان برپا شد از خیرینی که در سال 95 در توسعه و ساخت مدارس شرکت داشتند، تکریم شد.

وی با اشاره به اینکه  در سال 95 مبلغی بالغ بر 22 میلیارد تومان کمک های مردمی برای ساخت و نوسازی مدراس استان صرف شده، اظهار داشت: اغلب خیرینی که در این امر با ارزش مشارکت داشتند، افراد حقوقی ای چون شرکت های نفتی و بانک ها بودند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر افزود: با وجود این در مراسم تکریم خیرین مدرسه ساز از بیش از 80 خیر قدردانی شد و عده ای از آن ها خیرینی بودند که در تجهیز مدارس به سیستم های هوشمندِ آموزشی و وسایل سرمایشی و گرمایشی کمک  کرده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه در این مراسم نیکوکارانی که حضور داشتند متعهد شدند که هر کدام مبلغی برای ساخت و نوسازی مدارس در سال 96 پرداخت کنند که مجموع آن به بیش از 18 میلیارد تومان می رسد. با این وجود پیش بینی ما این است که در طول سال نیز این مبلغ افزایش پیدا خواهد کرد.