مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
چاپ
کد خبر: ۲۴۷۱

پیام  رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت بازگشایی مدارس

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت بازگشایی مدارس

دکتر قفلی در پیامی آغاز سال تحصیلی 1399 را تبریک گفت. متن پیام در پی می آید.


بسمه تعالی
 
طلوع بهار دانش ، فصل همت و تلاش و بازگشایی مدارس طلیعه تکامل، پویایی و حرکت توسعه‌ای جامعه و کشور عزیزمان است که با اندیشه‌های متعالی و همت بلند فرزندان، دانش‌آموزان و دانشجویان کوشا و طالب دانش و علم اندوزی به منصه ظهور می‌رسد. 
 
آغاز سال تحصیلی جدید٬ شروع سفر در مسیر دانستن و فهمیدن را در سالی آغاز می کنیم که بیماری منحوس  کوید 19  تمامی شرایط اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی ، بویژه نظام تعلیم و تربیت و دانش آموزان را تحت تاثیر قرار داد ، لیکن آموزگاران پر تلاش و دانش آموزان با انگیزه  از علم اندوزی غافل نشدند و با همت والا خوش درخشیدند ، و مهمتراینکه خیرین محترم مدرسه ساز گام های بلندی را در شرایط کنونی برداشتند و با احداث  و تجهیز مدارس در مناطق کم بر خودار ،  نیازمند و تهیه ملزومات آموزش مجازی به آموزش دانش آموزان همت ستودنی گماردند . 
 
اینجانب بازگشایی مدارس و استشمام شمیم گلزار علم و دانش افزایی را محضر تمامی خانواده‌های معزز، نوگلان باغ تعلیم و تربیت، معلمان و فرهنگیان زحمتکش به ویژه  خانواده بزرگ خیرین مدرسه ساز تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.
 
 از درگاه خداوند متعال برای تمامی پژوهندگان علم و دانش سرآمدی و پیشگامی، برای معلمان و فرهنگیان عزیز اعتلای بیش از گذشته و برای میهن عزیز و سرافراز اسلامی افتخار نام و جایگاه و عزت‌مندی روزافزون را مسألت دارم.

 

دکتر ناصر قفلی

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور