مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
چاپ
کد خبر: ۲۴۵۹

جلسه کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

جلسه کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور جلسه کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین به ریاست حاج اکبر ابراهیمی و باحضور اعضا صبح دیروز 3 شهریور ماه سال جاری در محل جامعه برکزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در این جلسه مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز ، دکتر نوید ادهم مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش و از بنیان گزاران تشکل های مردمی و کارهای خیر، علی درستکار مجری توانمند صدا و سیما، وحید صباغیان مدیرعامل موسسه همره افق قریب و اعضای کمیسیون حضور داشتند.

در این جلسات مصوبات جلسه قبل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگروه ها برنامه های خود را برای یک سال آینده به کمیسیون امور اجتماعی ارائه دهند.

 نوید ادهم در این جلسه گفت: نگاه ما به خیرین اقتصادی نیست بلکه فرهنگی و تربیتی است و با توجه به شرایط امروز کشور و بیماری کورنا  ، انسان غریب است و می تواند با ساخت مدرسه و حضور در امر مدرسه سازی و کارهای خیر از غربت تنهایی بیرو ن بیاد و به نوعدوستی بپردازد.

وی ادامه داد: مدارس  خیرساز می تواند نقش بسزایی در تربیت دانش آموزان داشته باشد. جرا که خیرین می تواند پولی که خرج مدارس می کنند در امور تجارت صرف کنند و این هدف والا می تواند در ترویج فرهنگ مدرسه سازی تاثیر مهمی داشته باشد 

وی تصریح کرد: بهتر است خیرین را به جای ساخت مدرسه های با فضای آموزشی کوجک به سمت ساخت مجتمع های آموزشی سوق دهیم و با برنامه ریزی منظم و منسجم آنها را به امر مقدس مدرسه سازی تشویق کنیم .

درستکار مجری توانمند صدا و سیما نیز ، اعلام آمادگی کرد تا تمام تلاش خودرا در جهت ترویج این کارخیر انجام شد.

در ادامه اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت اهداف کمیسیون ارائه دادند.

نزاکت اللهیاری