مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
چاپ
کد خبر: ۲۴۵۸

جلسه تقدیر از خبرنگاران جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

جلسه تقدیر از خبرنگاران جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

جلسه تقدیر از خبرنگاران جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزارشد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه سازکشور ؛جلسه تقدیر از خبرنگاران جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز به ریاست دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و با حضور مهندس جعفری مدیر عامل ، دکتر اسپرورین عضو هیات مدیره و خیر مدرسه ساز ، حاج اکبر ابراهیمی عضو هیات مدیره و خیر مدرسه ساز ،موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران و خیر مدرسه ساز و  خانم ها خسروی و خاکبازنژاد و خبرنگاران ( خانم زهره حاجیان ، شادی سرابی ، مریم ناگهی ، ایده مفرح و یوسف حیدری ) محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات خبرنگاران جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت : 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در سطح کشور وجود داشت که با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز توانستیم 80 درصد این کلاس ها را به اتمام برسانیم .

وی ادامه داد: کمبود مشکلات فضاهای آموزشی در تهران ، البرز، شهرستان های استان تهران و برخی از استانها حائز اهمیت است که نیازمند اطلاع رسانی اصحاب رسانه و مشارکت خیرین می باشد.

دکتر قفلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکصد هزار مدرسه در سطح کشور کمبود داریم  که از خیرین تقاضا داریم در این خصوص قدم بردارند.

حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز و عضو هیات مدیره جامعه خیرین گفت : خداوند را شاکرم که در جمع انسانهایی حضور دارم که برای اشاعه فرهنگ مدرسه سازی گام برمی دارند.

وی ادامه داد: در 20 بهمن ماه سال گذشته همزمان با شهادت  سردار سلیمانی 22 مدرسه 22 مسکن را به مبلغ 22 میلیارد تومان تعهد کردم که خوشبختانه این ارقام به دو برابر ظرف یک سال رسید.

حاج اقا ابراهیمی با اشاره به اینکه ، روزی ما روزی اخروی است و باید تا زنده هستیم امانت خداوند را برآورده کنیم تصریح کرد: علاوه بر کار مقدس مدرسه سازی آب رسانی به روستاهای محروم را در دستور کار خود قرار داده ام و برای این امر مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته ام .

در این حلسه دکتر اسپرورین با اشاره به اقدامات ارزشمند خبرنگاران در اشاعه فرهنگ مدرسه سازی گفت : اثرات کار خیر مدرسه سازی سالها و حتی نسل ها در جامعه باقی می ماند.

وی ادامه داد: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در سال 78 تشکیل شد و سال گذشته مراحل ثبت آن در گینس انجام شد.

وی تصریح کرد:631 هزار خیر مدرسه ساز در سطح کشور وجود دارد و 30 هزار نفر آنها حداقل یک مدرسه ساختند.

عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بیان کرد: 71 درصد مدارس کشور از سال 90 تا به امروز توسط خیرین ساخته شده است .

دکتر اسپرورین با اشاره به اینکه رسانه زبان گویای یک جامعه است در خصوص پنج کمیسیونی که جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تشکیل داده است گزارشی را مطرح کرد.

خانم خسروی خیر مدرسه ساز نیز ادامه داد: من عاشقانه قدم در راه مدرسه سازی نهادم و برای ترغیب جوانان ، مدارس خود را به نام نوها ، فرزندان و جوانان فامیل ساختم و خوشحالم که امروز آنها هم قدم در این راه گذاشتند.

موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران و خیر مدرسه ساز گفت : بزرگترین عبادتی که هر انسان انجام می دهد خدمت به خلق است .

وی ادامه داد: در سال 45 وارد امور خیریه شدم و این سعادت نصیبم شده تا سال 74 با تعداد 8 نفر مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران را تشکیل دهم .

در پایان این جلسه خبرنگاران ضمن معرفی خود راهکارها و پیشنهادات خود را در خصوص پیشبرد اهداف جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مطرح کردند.

گفتنی است : خیرین مدرسه ساز کشور در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران جامعه خیرین مدرسه ساز کشور قدردانی کردند .

نزاکت اللهیاری