مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
چاپ
کد خبر: ۲۴۴

جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز در فروردین 96 برگزار می شود

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد؛

جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز در فروردین 96 برگزار می شود

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز از برگزاری نوزدهمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز خبر داد.


مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز در گفتگو با خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: باید تلاش شود تا با تدابیر و برنامه ریزی های اساسی در امر مدرسه سازی در استان البرز تلاش خود را دو چندان کنیم.

حسن مهرانی تصریح کرد: افزایش جمعیت دانش آموزی این استان می طلبد تا گام های خود را برای توسعه و افزایش کلاس های درس مستحکم تر کرده و با توسعه فضاهای آموزشی مشکلات را در این زمینه کمتر کنیم.

وی تأکید کرد: استان البرز برای رفع کمبودها در فضاهای آموزشی نیاز به مشارکت های مردمی و خیران دارد لذا در این زمینه باید فرهنگ سازی های بسیاری صورت گیرد تا بتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

مهرانی در ادامه به برگزاری نوزد همین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان البرز اشاره کرد و افزود: این جشنواره در 21 فروردین ماه روز دوشنبه در کرج برگزار می گردد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: امیدواریم نوزد همین جشنواره خیران مدرسه ساز در استان بتواند راهکاری مناسب در مشارکت خیران مدرسه ساز در این استان باشد و سهم حضور خیران مدرسه ساز را در البرز ارتقا دهد.

وی ضمن دعوت از خیرین برای اقدامات نیک اندیشانه، افزود: از افراد خیر استان البرز دعوت می کنیم که در روز دوشنبه 21 فروردین، با حضور در کانون شهید فهمیده واقع در بلوار موذن جنب زندان رجائ شهر، برگ زرین دیگری به افتخارات مجمع خیرین مدرسه ساز بیافزایند.

فاطمه نبی پور