مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
چاپ
کد خبر: ۲۴۳۶

دومین نشست اعضای کمیسیون بانوان با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران برگزار شد

با حضور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

دومین نشست اعضای کمیسیون بانوان با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران برگزار شد

دومین نشست اعضای کمیسیون بانوان و مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دومین نشست اعضای کمیسیون بانوان  و مدیر عامل  جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با خانم دکتر شارقی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران صبح امروز در محل دفتر مدیر کل امور زنان برگزار شد.

در این نشست ، اعضای حاضر به نحوه تهیه و طراحی پوستر کمک های مردمی جهت تهیه ، موبایل و تبلت برای دانش آموزان نیازمند با مشارکت جامعه خیرین ، امور زنان و خانواده استانداری ، شهرداری ، سازمان نوسازی مدارس ، اداره پست و سایر ارگانها پرداختند .

 دکتر شارقی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران در ادامه این جلسه  با ابراز خرسندی و علاقه وافر به کمک برای دانش آموزان و خانواده آنها جهت تهیه موبایل و تبلت اظهار داشت : جهت تحقق این امر همه تلاشهای خود و مجموعه مرتبط در استانداری و شهرداریها را بکار خواهیم گرفت تا دانش آموزان عزیز بتوانند به علم اندوزی در دوره تحصیلی ادامه دهند.

مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز با تشکر از دکتر شارقی و پیگیریهای خانم رضیان  نحوه اطلاع رسانی و جلب مشارکتهای مردمی را تشریح نموده و اعضای حاضر به بررسی محتوی طرح پرداختند.

در پایان این جلسه مقرر شد با بررسی های تخصصی پوستر طرح تهیه و اطلاع رسانی شود .

نزاکت اللهیاری