مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
چاپ
کد خبر: ۲۴۲۱

دومین جلسه کمیسیون بانوان خیر مدرسه ساز جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

دومین جلسه کمیسیون بانوان خیر مدرسه ساز جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

دومین جلسه کمیسیون بانوان خیر مدرسه ساز جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز 5 مرداد ماه سال 99 به صورت مجازی به ریاست خانم میردامادیان و اعضای کمیسیون برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دومین جلسه کمیسیون بانوان خیر مدرسه ساز جامعه خیرین مدرسه ساز کشورمورخ 5/5/99 بصورت مجازی به ریاست خانم میرامادیان و اعضای محترم کمیسیون خانم ها : گیتی نزاد ، دکتر خزعلی ، دکتر احمدی ، دکتر جمیلی ، خاکباز ، رضیان و دانش مهر  تشکیل شد . در این جلسه تصویری دستور کار که شامل نحوه جذب بانوان خیر بود  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از طرف خانم دانش مهر و رضیان از حاضرین مورد سوال و چالش قرارا گرفت  و  در نتیجه موارد ذیل از اهم پیشنهاد اعضای محترم جهت عملیاتی نمودند جذب بانوان جهت احداث فضاهای آموزشی و پرورشی مورد نیاز بود : 
خانم گیتی نژاد : 
- جذب خیرین با مشاهده و لمس واقعی آنان تحقق می باید لذا دعوت از آنان جهت حضور در مراسم از قبیل  کلنگ زنی ، افتتاحیه  ، ملاقات های حضور ی و مراسم های ویژه بیشتر امکان پذیر است . 
- تشویق و تقدیر از زحمات خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در ادامه روند مشارکتها آنها دارد . 
خانم خاکباز : 
- اعتماد سازی از اهم اقدامات برای جذب و نگه داشت خیرین محسوب می شود بویزه در خصوص نهادها و موسسات این امر بیشتر مصداق پیدا می کند . وقتی خیر به تعهد خود عمل کند و سهم دو.لتی پرداخت نشود موجبات دلسردی برای خیر فراهم می شود پس اعتمادسازی در گامهای اولیه برای حضور خیرین ضرورت دارد . 
خانم میردامادیان :
- با توجه به ماهیت وجودی بانوان که مهربان ، دلسوز ، با عاطفه نسبت به بچه ها می باشند جهت جلوگیری از تجمل گرایی و جهت دهی به این ویزگیهای زنانه مناسب است با برگزاری مراسم ها و اطلاع رسانی بانوان به سمت مدرسه سازی سوق داده شوند . 
- فراخوان مقالات در زمینه مشارکت برای مدرسه سازی ، تشکیل نمایشگاهها و موزه ها با موضوعات مدرسه سازی نقش مهمی در توسعه مشارکتهای مردمی دارد . 
- اطلاع رسانی از طرح آجر به آجر جهت جذب کمک های خرد خیرین . 
خانم دکتر احمدی : 
- قدرشناسی از خیرین مدرسه ساز در حفظ و نگه داشت نقش بسزایی دارد . 
- راه اندازی گروه تلگرامی و تبلیغات و پیگیری مستمر برای اطلاع رسانی .
- ایجاد کمپین جذب بانوان خیر مدرسه ساز و استفاده از مطالب انگیزشی . 
تدوین کتاب و خلق آثار در خصوص خیرین و در نظر گرفتن جوایز تحت عنوان " جایزه حافظی " برای کسانی که در این طرح مشارکت می کنند . 
خانم دکتر جمیلی : 
- ایجاد شبکه های مجازی و اطلاع رسانی و توسعه ارتباطات جمعی در شهر ها و شهرستانها نقش بسیار مهمی در حذب خیرین بویژه در شرایط کنونی جامعه دارد . 
این جلسه راس ساعت 30/12 به پایان رسید.