مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
چاپ
کد خبر: ۲۴۱۴

کارگروه رفع مشکلات مدارس فنی و حرفه ای در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خبرداد:

کارگروه رفع مشکلات مدارس فنی و حرفه ای در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، از راه اندازی راه اندازی کارگروه رفع مشکلات مدارس فنی و حرفه ای کشور در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ مهارت آموزی نقش مهمی در توسعه جامعه دارد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور «محمد رضا جعفری» درباره راه اندازی کارگروه رفع مشکلات فضاهای آموزشی مدارس فنی و حرفه ای گفت: مجمع خیرین  فنی و حرفه ای در استان خراسان رضویی با شعار ساخت هنرستان واجب است راه اندازی شده  تا خیرینی که می خواهند در این مسیر قدم بردارند، با هزینه خود چهارچوب اولیه  آن را بنا کنند.
 
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اینکه به زودی کارگروهی در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برای رفع مشکلات مدارس فنی و حرفه ای راه اندازی می شود  افزود: در کشور جلساتی هم برای احداث و رفع مشکلات فضاهای آموزشی فنی و حرفه ای برگزار کرده ایم تا خیرین را تشویق کنیم هنرستان بسازند یا هنرستان ها را تجهیز کنند .
 
وی بیان کرد: ترویج فرهنگ مهارت آموزی اهمیت زیادی دارد و خیرین هم باید کمک کنند، چون در توسعه جامعه تاثیر گذار است.
 
جعفری بیان کرد: صنعت و کشاورزی کشور نیاز به نیروی ماهر دارد این نیرو در هنرستان ها و مراکز فنی و حرفه ای شکل می گیرد. هرچقدر بتوانیم نیرو تربیت کنیم در مسیر توسعه گام برداشته ایم.
 
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: تعداد 650 هزار خیر خرد و بزرگ داریم اما خیرینی که به صورت مستقیم مدرسه سازی می کنند حدود 32 هزار نفر هستند.