مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
چاپ
کد خبر: ۲۴۱

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران اولویت های این اداره کل در سال 96 را اعلام کرد

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران اولویت های این اداره کل در سال 96 را اعلام کرد

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران ضمن بیان اولویت های این اداره کل در سال 96 ، فرسوده بودن بیش از هزار مدرسه در سطح استان تهران را مهم ترین اولویت پیش روی این اداره کل برای تأمین فضاهای آموزشی استان تهران اعلام کرد.


به گزارش جامعه  خیرین مدرسه ساز  کشور؛ مهندس ورناصری در گفت و گو با خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ضمن اعلام این خبر افزود : در استان تهران حدود 6 هزار واحد آموزشی دولتی وجود دارد که بیش از یک هزار واحد فرسوده است و باید تخریب و بازسازی و یا مقاوم سازی شود و برای این موضوع به اعتباری حدود 3 هزار میلیارد تومان نیاز است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران ، کمبود مدرسه در سایت های مسکن مهر و مناطقی همچون منطقه 22 تهران که در آن طرح های انبوه سازی مسکن انجام شده است را از دیگر مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی استان تهران اعلام کرد. مهندس ورناصری کمبود زمین با مساحت مناسب و استاندارد به ویژه در شهر تهران را از دیگر محدودیت ها و مشکلات ساخت مدرسه در استان تهران ارزیابی کرد. مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت : برای موارد فوق برنامه ریزی دقیق انجام داده ایم و با تأمین اعتبار لازم ، مقدمات اولیه برای ساخت مدارس جدید کاملاً آماده است. مهندس ورناصری ضمن تشکر از تلاش خیرین مدرسه ساز ، مشارکت های مردمی برای تأمین کمبود فضاهای آموزشی استان را ضروری و یک فرصت ارزشمند دانست. وی برگزاری با کیفیت نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران را در اردیبهشت ماه سال جاری از مهم ترین برنامه های این اداره کل  در سال 96 اعلام کرد.