مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
چاپ
کد خبر: ۲۴۰۹

پیشکسوت مطبوعات لرستان، سفیر فرهنگی ویژه خیرین مدرسه ساز

پیشکسوت مطبوعات لرستان، سفیر فرهنگی ویژه خیرین مدرسه ساز

درجهت جلب و جذب خیرین، محمد فیضی از پیشکسوتان مطبوعات بعنوان عضو افتخاری مجمع خیرین و سفیر فرهنگی ویژه خیرین مدرسه ساز در استان لرستان شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در جلسه ای که با حضور مهندس امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان،فلاح پوری ذیحساب و خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس برگزار گردید ، محمد فیضی از پیشکسوتان با تجربه استان بعنوان عضو افتخاری مجمع خیرین مدرسه ساز و سفیر فرهنگی ویژه این مجمع معرفی شد.
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در این دیدار گفت : آقای فیضی از افراد دارای حسن شهرت و با تجربه ی اصحاب رسانه است که بعنوان عضو افتخاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان و سفیر فرهنگی این مجمع ، نشان ویژه خیرین را دریافت کردند .
غفوری نژاد با اشاره به استقبال خیرین در مشارکت امر مقدس مدرسه سازی، بیان کرد: مجمع خیرین لرستان سال ۸۱ تأسیس شده که تاکنون ۴۵۳ مدرسه در استان را ساخته و تحویل آموزش وپرورش داده است.
وی با اشاره به اینکه که در سال گذشته ۳۲ مدرسه توسط خیران در لرستان ساخته تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ مدرسه دیگر در دست ساخت است که این مدارس تا مهرماه ۹۹ تکمیل و در اختیار آموزش وپرورش قرار داده می شوند.
غفوی نژاد بیان کرد: سال گذشته خیران ۱۲۰ میلیارد تومان برای ساخت و تعمیر مدارس در مناطق سیل زده و محروم لرستان کمک کردند.