مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
چاپ
کد خبر: ۲۲۸۲

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت روز تکریم خیرین

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت روز تکریم خیرین

دکتر قفلی به مناسبت روز تکریم خیرین پیامی صادر کرد . متن پیام در پی می آید.


 

اِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصّالحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدّاً

به یقین کسانى که ایمان آورده، و کارهاى شایسته انجام داده اند، به زودى خداوند رحمان محبّتى براى آنان (دردل ها) قرارمى دهد.

 

مدرسه سازی راهی برای رسیدن به مقام خیر و نیکی است ودر قران کریم بیش از 80 آیه در رابطه با اهمیت علم و دانش ذکر و تاکید شده است که علم و دانش ملاک برتری انسان است. خیرین نیک اندیش مدرسه ساز همواره علاوه بر امر مقدس مدرسه سازی تمام تلاش خود را در جهت رفع نیازهای دانش اموزان محروم داشته اند که حمایت از مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا و مشارکت اجتماعی در از بین بردن  فقر ناشی از این بیماری  تنها بخشی از اقدامات ارزشمند این عزیزان است .

 به پیشنهاد وزیر آموزش‌وپرورش و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) پانزدهم ماه مبارک رمضان، در تقویم رسمی کشور به نام «روز ملی تکریم خیرین» نامگذاری شد. اینجانب  این روز خجسته را به تمامی خیرین مدرسه ساز کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفقیات روز افزون را برای این عزیزان آرزومندم.

با توجه به اینکه دولت سه هزار و دویست پنجاه میلیارد تومان اعتبار به بخش مشارکتهای مردمی اختصاص داده است از خیرین نیک اندیش کشورم می خواهم با عنایت خویش به این حوزه دست دردست هم نهاده تا مشکلات فضاهای آموزشی کشور را مرتفع سازیم .

 

ناصر قفلی 

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور