مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
چاپ
کد خبر: ۲۲۴۵

خیرین به کمک آموزش مجازی دانش آموزان مناطق محروم بشتابند

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

خیرین به کمک آموزش مجازی دانش آموزان مناطق محروم بشتابند

دکتر قفلی از خیرین خواست به کمک آموزش مجازی دانش آموزان مناطق محروم بیایند.


دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت : ویروس ناخوانده کرونا دو ماه است که منجر به تعطیلی مدارس کشور شده است . نگرانی از عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان این مرز و بوم یکی از دغدغه های اصلی مردم فرهیخته کشورمان  است .

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای تحصیلی دانش آموزان در شرایط کنونی استفاده از بستر فضای مجازی است . اما بکارگیری این امر مستلزم امکانات و تجهیزاتی نظیر لب تاب ، تبلت و گوشی های هوشمند است . 

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تصریح کرد: جامعه خیرین در نظر دارد با کمک خیرین نیک اندیش در سراسر کشور سهم بسزایی در رفع این کمبودها داشته باشد لذا از خیرین دعوت می کند با خرید تبلت و یا واریز کمکهای نقدی ما را در این امر حمایت کنند.

شماره حساب جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

7770777089 بانک ملت شعبه پل رومی

6104337543835423 بانک ملت شعبه پل رومی

ir430120000000007770777089 شماره شبا

شایان ذکر است : از خرید دستگاههای گران قیمت و فراتر از نیازمندی دانش آموزان اجتناب گردد زیرا رویکرد اصلی این  طرح تهیه تعداد بیشتری از این دستگاهها برای دانش  آموزان است.

حداقل مشخصات و امکانات دستگاه: 

قابلیت استفاده از سیمکارت ، حداقل 2 گیگا بایت حافظه ، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ، دوربین جلو دستگاه با کیفیت مناسب ، صفحه نمایش حداقل 8 اینج