مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
چاپ
کد خبر: ۲۱۵۸

برگزای جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در100 مدرسه

در استان گلستان انجام می شود،

برگزای جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در100 مدرسه

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گلستان گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با محوریت و اجرای دانش آموزان در مدارس سطح گلستان برگزار می‌شود.


محمدحسین کمیلی امروز در حاشیه جلسه توجیهی برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان گنبدکاووس در گرگان اظهار کرد: در شیوه‌نامه جدید اجرایی جشنواره خیرین مدرسه‌ساز دانش‌آموزان با ایجاد یک انقلاب فکری در خانواده و به طبع در جامعه سبب جذب خیرین بیشتر در حوزه ساخت مدارس خواهند شد.
وی افزود: برنامه‌ریزی شده تا اجرای جشنواره‌ها نیز در مدارس با محوریت دانش آموزان باشد و مدیران نقش هدایت کنندگی را در برگزاری این جشنواره‌ها ایفا کنند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گلستان از مدعوین در این جشنواره‌ها یاد کرد و گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره‌ها آگاهی خانواده‌ها و مردم جامعه برای همکاری و تعامل بیشتر در امر ساخت مدارس است و در این جشنواره‌ها از آنها به عنوان مهمان دعوت می‌شود.
وی ادامه داد: در این جشنواره‌ها برنامه‌های شاد و سنتی مختص منطقه و ظرفیت آن در نظر گرفته می‌شود تا ضمن احیا و شناسایی ظرفیت‌ها و سنن به دانش آموزان نسل جوان بتوانیم اوقات شادی را برای جذب بهتر و بیشتر خیرین فراهم کنیم.
* جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در 100 مدرسه برگزار می‌شود
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان گنبدکاووس نیزاظهار کرد: تاکنون 115 مدرسه در شهرستان گنبدکاووس توسط خیرین احداث شده و قرار است در 100 مدرسه خیرساز جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزار شود.
علیرضا رحمانی اظهار کرد: در راستای بیست و دومین جشنواره مدرسه‌ساز استان‌های کشور شیوه‌نامه اجرایی جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان از 17 بهمن تا هفت اسفندماه امسال در 100 مدرسه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز 21 مدرسه توسط خیرین شهرستان در حال احداث است که چهار مدرسه در دهه‌فجر امسال و 14 مدرسه دیگر نیز تا مهرماه سال 1399 به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان گنبدکاووس گفت: 30 درصد از مدارس شهرستان تخریبی است و باید با خردجمعی و بسیج همگانی بتوانیم این مدارس را تبدیل به احسن کنیم.