مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
چاپ
کد خبر: ۲۰۲۴

مجمع عمومی فوق العاده وعادی هیات امنا مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان و انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره برگزار گردید

مجمع عمومی فوق العاده وعادی هیات امنا مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان و انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره برگزار گردید

مجمع عمومی فوق العاده و عادی هیئت امنا مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و خیرین عضو هیئت امنا این مجمع در مرکز آموزشی رفاهی شماره 3 فرهنگیان برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دراولین روز از آبان ماه 1398 مجمع عمومی فوق العاده و عادی هیئت امنا مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و خیرین عضو هیئت امنا این مجمع در مرکز آموزشی رفاهی شماره 3 فرهنگیان برگزار گردید .
در این برنامه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس به ایراد سخن پرداختند و از زحمات و همراهی های خیرین مدرسه ساز تقدیر و تشکر نمودند .
رییس و بازرس هیئت مدیره دوره هشتم نیز گزارشی از اقدامات دو ساله هیئت مدیره ارائه نمودند .
در این گردهمایی تغییرات اساسنامه و ترکیب جدید هیئت امنا به تصویب رسید سپس انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره برگزار گردید و خانم ها میردامادیان و کلباسی و آقایان رحمانی ، رضازاده ، جزی ، صافی و فانیان به عنوان اعضای اصلی و آقایان ملااحمدی و تجدد به عنوان اعضای علی البدل به مدت دو سال انتخاب گردیدند .
همچنین آقای کاردانپور بعنوان بازرس اصلی و آقای محمودیان بعنوان بازرس علی البدل انتخاب گردیدند .
لازم به ذکر است رییس و مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مدیر مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس نیز بصورت ویدئو کنفرانس در جریان برگزاری انتخابات قرار گرفتند