مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
چاپ
کد خبر: ۱۷۸۸

موفقیت آموزش و پرورش در زمینه جذب خیرین در گرو همت مدیران مدارس

مدیر آموزش و پرورش میانه ؛

موفقیت آموزش و پرورش در زمینه جذب خیرین در گرو همت مدیران مدارس

جلسه هیئت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز میانه با حضور ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه ، معاونین و اعضای مجمع در اتاق جلسات مدیریت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، ساجدی از حضور همکاران خانم در مجمع ابراز خرسندی کرد و افزود همانطوری که همکاران زن در تربیت فرزندان نقش بسیار مهم و اساسی برعهده دارند، در میدان‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تعلیم آنها نیز نقش موثری ایفا می کنند. لذا در جریان شناسایی و جذب خیرین گام های بلندی را برخواهند داشت

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه با اشاره به سفارش خداوند مبنی بر سبقت گرفتن در کار خیر و نیکی افزود کار خیر زمان و مکان خاصی ندارد لذا همگان باید از هر زمانی و مکانی برای شناسایی و جذب خیرین و شناساندن نیازهای منطقه تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نگه داشتن یک خیر بسیار مهمتر از جذب کردن است گفت ما همیشه باید قدردان این بهشتیان روی زمین باشیم چرا که بخش اعظم نیازهای دانش آموزان از طریق این نیک اندیشان حاصل می شود و بنده به نوبه خود از زحمات و خدمات این عزیزان قدردانی می نمایم.

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ ساجدی فر با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه در خرداد ماه افزود امسال جشنواره خیرین مدرسه ساز با شعار رویش مهر و هر مدیر یک خیر با حضور خیرین نیک اندیش شهرستان در راستای تکمیل پروژه ها و تعهد ساخت مدارس در منطقه برگزار خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه ضمن قدردانی از تلاش های اعضای مجمع خیرین منطقه موفقیت آموزش و پرورش در زمینه جذب خیرین را همت مدیران مدارس در این زمینه دانست و گفت هدف اصلی تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره جذب حداکثری خیرین نیک اندیش است.

ساجدی فر ضمن تقدیر از مشارکت همکاران فرهنگی در کمک به مجمع خیرین، بر مستندسازی فعالیت های خیرین در مدارس جهت تشویق سایر خیرین تاکید کرد و خواستار تکریم و ایجاد انگیزه در افراد برای مشارکت در امور خیر مدرسه سازی و مدرسه یاری توسط مدیران مدارس شد.