مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
چاپ
کد خبر: ۱۷۵۳

جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز شهرستان رشتخوار برگزار شد

جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز شهرستان رشتخوار برگزار شد

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رشتخوار برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ جشنواره خیّرین مدرسه ساز شهرستان رشتخوار با حضور جمعی ازمسئولان و خیرین نیک اندیش شهرستان و فرهنگیان استان برگزار شد.

محمود نگهبان‌سلامی نماینده مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز معلم، از زحمات خیرین مدرسه ساز تشکر کرد و گفت: معلمان نیروهای توانمند کشور هستند که بهترین ها را برای مردم خلق می‌کنند .

دراین مراسم شادکام معاون هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش  استان خراسان رضوی با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم،حضور خیرین مدرسه ساز و معلمین را در کنار هم یک ظرفیت و برکت عنوان کرد و افزود : ۴۰ درصد مدارس کشور به کمک خیرین مدرسه ساز احداث شده است و دو میلیون و ۵۰۰ دانش آموز هم اکنون در مدارس خیر ساز به تحصیل مشغولند.

محمد قاسم پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار ضمن قدردانی از زحمات معلمین شهرستان حضور همزمان خیرین آموزشی و پرورشی و خیرین مدرسه‌ساز را در هفته معلم یک ظرفیت ارزشمند و مؤثر عنوان کرد. مشارکت ها در آموزش و پرورش را یک راهبرد اساسی برخواسته از سند تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: خیرین مدرسه ساز مشارکت های قابل توجهی در آموزش و پرورش شهرستان دارند که باعث توسعه و رونق تعلیم و تربیت دانش آموزان شده است.آموزش و پرورش را بزرگترین و اجتماعی ترین نهاد نامید و افزایش  مشارکت‌ها را گامی مهم جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت عنوان نمود.

قاسم پور از ۵۰ طرح و پروژه در شهرستان خبر داد که با مشارکت خیرین انجام شده است که این مشارکت بی نظیر بوده است

نزاکت اللهیاری