مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
چاپ
کد خبر: ۱۷۳۲

هنرمندان می توانند مردم را به عزم ملی دعوت کنند

حاج رضایی کارشناس فوتبال در بازدید از غرفه خیرین در نمایشگاه کتاب؛

هنرمندان می توانند مردم را به عزم ملی دعوت کنند

امیر حاج رضایی کارشناس مفسر منتقد و مربی اسبق فوتبال با حضور در غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشوردر نمایشگاه کتاب گفت: هنرمندان می توانند مردم را به عزم ملی دعوت کنند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، امیر حاج رضایی کارشناس و مربی اسبق تیم ملی فوتبال با حضور در غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در هشتمین روز نمایشگاه  کتاب گفت: متاسفانه در حادثه سیل صدها مرکز آموزشی ویران شد و برای مرمت و بازسازی آن  تا آغاز سال تحصیلی جدید زمانی باقی نمانده و دولت به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه  فوتبال در بسیاری از مسایل پیش رو بوده و برای ساختن فضاهای آموزشی نیازمند عزم ملی هستیم  اظهار داشت : خوشبختانه چهره های سرشناس فوتبال با حضور درمناطق سیل زده هرکدام به سهم خود کمکهای زیادی کردند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: تعامل با فدراسیون فوتبال می توانیم  مسابقات خیریه جهت کمک به هموطنان سیل زده برگزارکرده  وقدم های محکمی در جهت  ساخت مراکز آموزشی در این مناطق برداریم .

حاج رضایی تصریح کرد: هنرمندان می توانند بخشی از درآمد حاصل از فروش فیلم های خود و یا با برگزاری کنسرت هایی درآمد ان را ساخت و بازسازی مناطق سیل زده اختصاص دهند و مردم را به عزم ملی دعوت کنند.

وی از مردمی که تمکن مالی دارند خواست تا در مقابل جامعه احساس مسولیت کرده  و در این امر خداپسندانه شرکت نمایند و برکت را وارد  زندگی خود کنند چراکه این فرزندان ، آینده این مرزو بوم را می سازند.