مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چاپ
کد خبر: ۱۵۴۱

برگزاری انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه کندوان میانه

برگزاری انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه کندوان میانه

با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی،انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه کندوان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ با حضور کسایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی، سینافر رئیس آموزش وپرورش و سایر اعضای این مجمع،انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه کندوان برگزار گردید.

در این جلسه سینافر با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط مجمع خیرین منطقه در طول چند سال اخیر، احداث ۱۴مدرسه خیرساز و برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز برای اولین بار در استان تهران را که موجب تعهد ۲۸میلیارد ریالی خیرین شد از اقدامات شاخص این مجمع عنوان کرد.

وی در ادامه از ساخت مدرسه در روستاهای اکبر آباد و حاج خلیل خبرداد و افزود با پیگیری های انجام گرفته امیدواریم به زودی شاهد احداث مدارس در این روستاها باشیم.

سینافر در پایان با تشکر از مساعدت های اداره کل نوسازی مدارس استان  و همچنین خیرین بزرگوار منطقه گفت:علی رغم ساخت ۱۴مدرسه خیرساز، نیاز به احداث مدارس جدید در منطقه است تا کمبود فضاهای آموزشی در منطقه را به حداقل برسانیم.

در ادامه کسایی با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار به اهمیت کارهای خیری پرداخت و افزود: کارهایی که خیرین بزرگوار انجام می دهند بسیار ارزشمند است و اقدامات خیر آنهاجز بهترین توشه ها برای آخرتشان محسوب می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بیان داشت: کمک به آموزش وپرورش باید اولین اولویت در جامعه باشد چرا که رشد و تعالی انسانها در مدارس اتفاق می افتد.

وی به احداث ۱۴مدرسه خیرساز در منطقه کندوان اشاره کرد و ساخت این مدارس را در این مدت زمان کم ثمره ی تلاش، همدلی و مشارکت بین همکاران این منطقه عنوان کرد.

در ادامه جلسه هریک از اعضا به بیان دیدگاه های خود پرداختند و پس از  رای گیری آقای محمدرضا قره بخشی به عنوان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه، آقای حاج صادق یاوری به عنوان نایب رئیس، حاج نصرت اصغری به عنوان خزانه دار و آقایان حاج رسول ابراهیمی، فرج الله بیرامی به عنوان اعضای اصلی و آقای سید یعقوب علوی به عنوان عضو علی البدل و آقای عباسعلی مرادیانی و مرسل شکری به عنوان بازرسان این مجمع انتخاب شدند.

در پایان این جلسه از کسایی مدیرعامل مجمع خیرین استان توسط رئیس آموزش وپرورش با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری