مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
چاپ
کد خبر: ۱۴۹۸

اقدامات خیرین در فارس ستودنی است

معاون عمرانی استانداری فارس:

اقدامات خیرین در فارس ستودنی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، اقدامات انجام شده از سوی خیرین این استان از جمله خیرین مدرسه ساز را تحسین برانگیز و ستودنی دانست و گفت: گسترش چنین فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای بیانگر حس تدین، نوع دوستی، آینده نگری و مسئولیت پذیری مردم این استان است .


 
به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ عنایت‌الله رحیمی در آیین افتتاح آموزشگاه 15 کلاسه ابوقداره در شیراز افزود: این اقدامات نشان می‌دهد که مردم ما به فکر هم نوعان خود به ویژه نسل‌های آینده به عنوان آینده سازان این مرز و بوم هستند. 
وی ادامه داد: همانگونه که در گذشته و قبل از پیروزی انقلاب و حین انقلاب امام راحل می‌فرمودند که امید من به جوانان است، قطعا امروز نیز امید نظام و انقلاب اسلامی همچنان به جوانان، نوجوانان و نونهالانی است که آینده کشور را رقم خواهند زد . 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: قطعا آموزش این عزیزان در صدر اولویت‌ها قرار دارد اما اگر انتظار داشته باشیم که تمام امور توسط دولت پیش رود با توجه به وضعیت درآمدها و مسائل مختلفی که گریبان گیر کشور است این امکان وجود ندارد و نیاز است که با از کمک‌ها و همراهی مردم بهره‌مند شویم . 
رحیمی ادامه داد: با توجه به اقدامات و تلاش‌هایی که دولت تدبیر و امید در قالب وزارتخانه‌های مختلف انجام می‌دهد امیدواریم به‌رغم مانع تراشی‌ها و مشکلاتی که برای کشور ایجاد می‌شود، با همراهی و کمک مردم و تکیه به توان و ظرفیت‌های داخلی شاهد حرکت رو به جلویی در ایران اسلامی باشیم. 
وی گفت: دولت به دنبال این است که مشکلات آموزش و پرورش و به ویژه معلمان را در حد امکان برآورده کند، چرا که معلمان قشر زحمتکشی هستند که علم و دانش را در جامعه گسترش می‌دهند و کشوری که به علم و دانش توجه داشته باشد و پایه‌های توسعه خود را بر مبنای علم و دانش استوار کند، آینده خوبی می‌توان برای آن کشور متصور بود . 
در این آیین آموزشگاه خیرساز ابوقداره با بیش از 2 هزار و 200 متر مربع و 16 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌‍برداری رسید . 

منبع: ایسنا

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری