مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
چاپ
کد خبر: ۱۳۹

تعهد 840 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سال 95

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد؛

تعهد 840 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سال 95

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس گفت: تعهد خیرین مدرسه ساز در سال ۱۳۹۵ معادل ۸۴۰ میلیارد تومان بود که پیش بینی می‌کنیم در سال آینده این عدد افزایش یابد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، محمدرضا جعفری در خصوص تعهدات خیرین، اظهار کرد: تعهد خیرین مدرسه ساز در سال 1395 معادل 840 میلیارد تومان است.
وی افزود: به نظر می‌رسد تاکنون چیزی حدود 20 تا 30 درصد این تعهدات در سال جاری محقق شده است و همچنان تا پایان تکمیل پروژه‌ها این موضوع ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه تحقق تعهدات دوره هجدهم خیرین به حدود سی و پنج درصد رسیده است.
جعفری با اشاره به پیش بینی تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال آینده، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر و حتی با توجه به وضعیت اقتصادی نامطلوب، تعهدات خیرین حدود 800 میلیارد تومان بوده است و به نظر می‌رسد که این عدد برای سال 96 افزایش پیدا کند.
وی تصریح کرد: اگر دولت به موقع سهم مشارکت در پروژه‌های مشارکتی که با خیرین دارد را پرداخت کند، روند اجرای کارها سرعت بیشتری هم خواهد گرفت.
به گفته جعفری، نوزدهمین دوره جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز از 15 اسفندماه در مراکز استانها آغاز و تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
محمد جواد آل داوود