مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
چاپ
کد خبر: ۱۳۸۵

ملی پوش والیبال سفیر خیرین مدرسه ساز شد

ملی پوش والیبال سفیر خیرین مدرسه ساز شد

فرهاد قائمی عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین سفیر خیرین مدرسه ساز در حوزه ورزش معرفی شد و نشان سفیران مدرسه ساز را از معاون وزیر آموزش و پرورش دریافت کرد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشورجامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس کشور برای ترویج و توسعه فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی نشان سفیران فرهنگی مدرسه سازی را به چهره های محبوب و سرشناس از جمله هنرمندان، ورزشکاران و افراد تاثیر گذار جامعه اهدا می کند. 
در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر نفس عمل خیرین مدرسه ساز نسبت به آورده مادی این افراد، گفت: این انسان های نیکوکار و فرهیخته همواره توسعه دهنده فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه هستند و اهمیت کاری که مروجان این فرهنگ برای تعالی نظام تعلیم و تربیت انجام می دهند بسیار ارزشمند تر از کمک های مادی است.
مهرالله رخشانی مهر با بیان مشکلات و کمبودهای فضاهای آموزشی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 30 درصد فضاهای آموزشی کشور باید بازسازی و مقاوم سازی شود، همچنین میانگین سرانه فضای آموزشی موجود در کشور به ازای هر دانش آموز 5/2 مترمربع است، معتقدیم تنها با استفاده از اعتبارات دولتی نمی توان همه نیازهای فضاهای آموزشی کشور را تامین کرد.
وی اضافه کرد: خیرین مدرسه ساز در طول بیش از دو دهه فعالیت خود همواره به عنوان بازوان توانمند عرصه آبادانی مدارس کشور، یاریگر بخش دولتی بوده اند و باید قدردان زحمات و حضور ارزشمند این بزرگواران باشیم.
رئیس سازمان نوسازی مدارس توسعه و تجهیز مدارس کشور، ورزشکاران و هنرمندان را جزو افتخارات و سرمایه های ملی کشور دانست و خاطرنشان کرد: بدیهی است تاثیری که این قشر فرهیخته روی افکار عمومی جامعه دارند، بسیار عمیق و ارزشمند است و افراد علاقه مند عرصه هنر و ورزش که موفق به احراز شرایط عنوان سفیران مدرسه سازی می شوند، انتخاب و معرفی می شوند.

منبع:ایرنا

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری