مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
چاپ
کد خبر: ۱۲۹۰

امضا تفاهم نامه  یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شیر اباد زاهدان به همت بنیاد علمی آموزشی قلم چی

امضا تفاهم نامه یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شیر اباد زاهدان به همت بنیاد علمی آموزشی قلم چی

کاظم قلم چی خیر مدرسه ساز و رییس بنیاد علمی آموزشی قلم چی ‌ تفاهم نامه احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در محله شیر آباد زاهدان را به مبلغ ۵ میلیارد ریال امضا کرد.


مهندس علیرضا راشکی  مدیر کل نوسازی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اڟهار داشت: بنیاد علمی آموزشی قلم چی از آن دسته جریان های فکری و خیری است که با آغوش باز ندای مدرسه سازی را با توجه به شاخصه های پایین فصاهای اموزشی در سیستان و بلوچستان پس از همایش بزرگ خیرین مدرسه ساز در سواحل مکران در شهریور ماه 95 لبیک گفت 
وی افزود : این بنیاد علاوه بر خدمت نرم افزاری به داش آموزان مستعد و محروم استان در زمینه سخت افزاری ساخت و تجهیز مدارس در اقصی نقاط استان به مشارکت برخواسته است.
راشکی عنوا ن کرد :در همین راستا   کاظم قلم چی  خیر مدرسه ساز تفاهم نامه احداث یک مدرسه 12 کلاسه در محله شیر آباد زاهدان را به مبلغ 5 میلیارد ریال امضا نمود.
وی خاطر نشات کرد :این واحد آموزشی 12 کلاسه با زیربنای آموزشی 1320 متر مربع تا آغاز سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری خواهد شد و تعداد 400 دانش آموزان دختر در پایه متوسطه اول را تحت پوشش قرار خواهد داد.
مدیر کل نوسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تا کنون تعداد 30 مدرسه با 55 کلاس درس با مشارکت این موسسه در استان سیستان و بلوچستان احداث شده است تا دانش آموزان محروم مناطق ک دور افتاده استان از امکانات استاندارد آموزشی بهرمند شوند.
 
ایده مفرح