مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
چاپ
کد خبر: ۱۲۶۶

تخصیص زمین، مهمترین مشکل در زمینه مدرسه سازی خیری در استان یزد

تخصیص زمین، مهمترین مشکل در زمینه مدرسه سازی خیری در استان یزد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با اشاره به تلاش خیرین در راستای مدرسه سازی گفت: تخصیص زمین، مهمترین مشکل در زمینه مدرسه سازی خیری در استان یزد است.


امیرحسین رادمنش، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد امروز (15 اردیبهشت) در نشست خبری گفت: تاریخچه مجمع خیرین استان بیش از دو دهه است که نزدیک به 2 هزار و 500 خیر مدرسه ساز و مدرسه یار داریم.
وی افزود: ما در استان یزد 238 هزار دانش آموز داریم که در ده هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود 35 درصد نیاز به مقاوم سازی و معادل به 300 مدرسه است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد بیان کرد: 31 درصد نسب به سال گذشته رشد داشتیم و برای این که بتوانیم بازسازی مدارس را انجام دهیم حدود 5 هزار میلیارد ریال بودجه نیاز داریم که طرحی مبنی به تامین 50 درصد آن از طریق خیرین و مابقی را از دولت ارائه کرده ایم.
رادمنش خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما مبنی به تخصیص زمین است.
وی گفت: ما در استان یزد 360 مدرسه کمبود داریم.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد بیان کرد: ما در داخل شهر یزد مدارس متروکه نداریم و تنها در روستاها این مدارس وجود دارد.
رادمنش خاطرنشان کرد: ما برنامه ریزی تا سال 1400 داریم که تعداد مدارس مورد نیاز را بررسی کرده ایم و بر این اساس نیز برنامه داریم.

 شبستان