مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
چاپ
کد خبر: ۱۲۲۶

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان چهار محال و بختیاری برگزار شد

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان چهار محال و بختیاری برگزار شد

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان چهارمحال وبختیاری صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه97 در محل سالن همایش اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن وکشاورزی استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، با حضورمردانی معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار استان چهار محال وبختیاری ،مدیرکل نوسازی مدارس ، مدیر کل آموزش وپرورش ،رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ،آقای صبری نماینده سازمان نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس کشور ،روءسای مناطق آموزش وپرورش ، فرمانداران شهرستان ها و جمعی از خیرین بیستمین  جشنواره خیرین مدرسه ساز استان چهارمحال وبختیاری برگزار و طی آن از نیکوکاران تجلیل شد .

در این جشنواره بهروز امیدی مدیرکل آموزش وپرورش استان ضمن عرض خیرمقدم ، وضعیت فضاهای آموزشی واقدامات انجام گرفته توسط دولت تدبیر وامید وخیرین مدرسه ساز در استان رابیان نمود.

در ادامه  مهندس بیژن حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری با تجلیل از اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه ساز یادآور شد : به اعتقاد بنده خیرین مدرسه ساز سربازان بی ادعا وغیر دولتی موثر در توسعه کشور هستند.

ایشان  اظهار داشت: انسان می‌تواند خلق کند و موجب توسعه شود و این انسان برای رسیدن به توسعه نیازمند آموزش است که اگر در آموزش سرما‌یه‌گذاری شود در حقیقت برای توسعه قدم برداشته خواهد شد.

وی افزود: در استان مجمع خیرین مدرسه ساز دارای 320 عضو است که از سال 61 تاکنون 300 مدرسه با 1500 کلاس درس تاسیس کرده‌اند و زیربنای این مدارس 192 هزار متر مربع است و نزدیک به 68 میلیارد تومان به امر مدرسه سازی کمک شده است. 
حیدری تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری با جمعیت حدود 950 هزار نفر دارای نزدیک به 200 هزار دانش‌آموز است که در 1850 ساختمان آموزشی تحصیل می‌کنند. 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط جغرافیایی استان از نظر فضای آموزشی با کمبودهای جدی مواجه هستیم و می‌طلبد که خیرین خارج از استان نیز  در تامین فضاهای آموزشی،  چهارمحال و بختیاری را یاری کنند.