مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
چاپ
کد خبر: ۱۲۲۲

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه در استان مرکزی برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه در استان مرکزی برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه با حضور بهاروند معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه ، مهندس قائمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، فخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین تعداد زیادی از خیرین گرانقدر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، شنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه با حضور بهاروند معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه ، مهندس قائمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، فخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین تعداد زیادی از خیرین گرانقدر برگزار شد.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه در این مراسم گفت: خیرین مدرسه ساز به قیامت و آخرت یقین دارند و همین یقین موجب مشارکت آنان در امر مدرسه سازی است .

محمد بهاروند اظهار کرد: کار مدرسه سازی عمل به کلام وحی است و نزد خدا از اجر و قرب بالایی برخوردار است .

وی بیان کرد: هرگاه مردم در ساخت کشور مشارکت داشتند شاهد تحول و پیشرفت در تمامی ابعاد بودیم .

فرماندار ساوه تصریح کرد: اگر مشارکت خیرین ساوجی نبود قطعا مدارس ساوه سه یا چهار شیفته بود.

بهاروند گفت: در نتیجه مشارکت خیرین زیرساخت های فرهنگی شهرستان تقویت شده و تعداد قبولی در کنکورهای سراسری به دلیل ارتقای کیفیت آموزشی و تامین فضا و تجهیزات دو برابر شده است .

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: هم اکنون در ساوه ۳۸۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۲۵ درصد در شهر و ۴۵ درصد در روستا فرسوده و نیازمند بازسازی و نوسازی است.

منبع : سازمان نوسازی مدارس کشور