مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
چاپ
کد خبر: ۱۱۳۲

آغاز عملیات ساخت مدرسه خیر ساز روستای شاهیجان

آغاز عملیات ساخت مدرسه خیر ساز روستای شاهیجان

عملیات ساخت مدرسه یک کلاسه روستای شاهیجان از توابع بخش بوشکان با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و خیر نیک اندیش مدرسه ساز محمد حسن محمدیان آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، عملیات ساخت مدرسه یک کلاسه روستای شاهیجان از توابع بخش بوشکان استان بوشهر با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و خیر نیک اندیش مدرسه ساز محمد حسن محمدیان آغاز شد.

سید مجتبی هاشمی نژاد معاون توسعه و برنامه ریزی شهرستان ضمن تشکر از تمامی خیرینی که هم گام با آموزش و پرورش در ساخت مدارس هستند گفت: این خیر نیک اندیش از طرف خانم مرحومشان بانوی مرحومه عزت شعبانی این اقدام خیر را انجام داده اند.

هاشمی نژاد در ادامه گفت: محمدیان خود از فرهنگیان تلاشگر است که با عشق و علاقه ایکه نسبت به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان میهن اسلامی داشته اند ،چنین راه خیری را در پیش گرفته است .

محمد حسن محمدیان خیر نیک اندیش این مدرسه نیز ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بخاطر تلاش و همراهی با خیرین و آرزوی توفیقات روز افزون برای دانش آموزان مدرسه و همه اهالی روستا قول احداث یک چمن مصنوعی نیز به دانش آموزان مدرسه و اهالی روستا در کنار ساخت مدرسه را داد.