مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
چاپ
کد خبر: ۱۰۴۳

کلنگ‌زنی» و «افتتاح» 40 پروژه آموزشی و پرورشی استان تهران در دهه مبارک فجر

کلنگ‌زنی» و «افتتاح» 40 پروژه آموزشی و پرورشی استان تهران در دهه مبارک فجر

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از کلنگ زنی و افتتاح 40پروژه آموزشی و پرورشی استان تهران در دهه مبارک فجر خبرداد.


به گزارش روابط عمومی  جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پروژه‌های متعدد آموزشی در استان تهران کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. 
ورناصری با اشاره به پروژه‌های آموزشی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال،خاطرنشان کرد: تعداد 12 پروژه آموزشی مشتمل بر 162 کلاس درس با زیربنای 24 هزار و 356 مترمربع در دهه مبارک فجر امسال در شهرتهران و شهرستان‌های استان تهران افتتاح خواهد شد.
این پروژه‌های آموزشی از محل اعتبارات مشارکتی تخریب و بازسازی، مردمی، دولتی و خیری آماده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به مجموع پروژه‌های آموزشی که در دهه مبارک فجر کار «کلنگ زنی» آنها انجام خواهد شد، تصریح کرد: تعداد 28 پروژه آموزشی قریب به 250 کلاس درس در دهه مبارک فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.
این پروژه‌ها با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بنیاد برکت، اعتبارات دولتی استانی، مردمی و خیری ساخته خواهد شد. مشارکتی تخریب و بازسازی، مردمی، دولتی و خیری آماده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.