مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
چاپ
کد خبر: ۱۰۲۱

آیین تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان کوهرنگ

آیین تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان کوهرنگ

با حضور معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از خیرین و مسئولین محلی جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان کوهرنگ برگزار و طی آن از نیکوکاران این شهرستان تجلیل شد .


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در این جشنواره اکبری مدیر آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ ضمن عرض خیرمقدم وتبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، وضعیت فضاهای آموزشی واقدامات انجام گرفته خیرین مدرسه ساز در شهرستان رابیان نمود.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسین پور امام جمعه شهر کوهرنگ گفت:احداث فضاهای آموزشی در این شهرستان محروم توسط خیرین مدرسه ساز کار بسیار ارزشمندوباقیات الصالحاتی است که معامله با خداست.

امام جمعه کوهرنگ نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در حوزه ساخت و ساز مدارس ، از مدیرکل و مجموعه کارکنان نوسازی مدارس تقدیر و سفارش نمودند که خیرین و متمکنین و صاحبان فکر و اندیشه در حد توان به امر مقدس مدرسه سازی کمک و توجه لازم را بنمایند و تلاشها در این زمینه مضاعف گردد .

در ادامه مراسم مهندس زمان پور فرماندار شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت وگفت: انسان هر آنچه با دست خود ببخشد بسیار ارزشمنداست وآیات قرآن این را تصریح میکند.

در بخش دیگری از این مراسم شهرانی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس به ایراد سخنرانی پرداخت .

ایشان گفت: دردوسال اخیر 20 پروژه آموزشی با مشارکت خیرین مدرسه ساز در شهرستان کوهرنگ شروع شده که از این تعداد 12 پروژه تحویل آموزش وپرورش گردیده است.

ایشان تصریح کرد:خیرین مدرسه ساز در دوسال گذشته چندین برابر اعتبارات دولتی در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت داشته وفرهنگ بسیار خوبی را در کشور نهادینه کرده اند.

وی اظهار داشت:  برگزاری مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز در واقع نهادینه کردن یک فرهنگ باارزش است.

در پایان با اهداءلوح سپاس به خیرین از اقدامات آنها به جهت ساخت وساز فضاهای آموزشی  تجلیل به عمل آمد.

منبع: سازمان نوسازی مدارس کشور 

منتشر کننده : نزاکت الهیاری