مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
چاپ
کد خبر: ۱۰۱۸

دیدار هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش

دیدار هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی مدارس باتفاق اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان با محمد جواد احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش دیدار نمودند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در این دیدار ابتدا زهره میردامادیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ضمن تبریک مسئولیت جدید سرپرستی اداره کل آموزش و پرورش اقدامات شاخص و شایسته مردم نیک اندیش در عرصه مدرسه سازی استان را مرهون هماهنگی و همدلی بین سه مجموعه آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس و مجمع خیرین برشمرد و اظهار داشت علیرغم مشکلات اقتصادی  ،حضور خیرین مدرسه ساز همچنان با قدرت و قوت در کنار مجموعه بزرگ آموزش و پرورش استان احساس می شود ، به گونه ای که در مهر ماه 96 ، 72 درصد از پروژه های تحویلی توسط خیرین یا با مشارکت آنان احداث گردیده است.
وی ضمن تقدیر از زحمات محمدحسن قائدیها مدیرکل سابق آموزش و پرورش آمادگی هیات مدیره مجمع را برای هماهنگی هر چه بیشتر با مجموعه آموزش و پرورش اعلام نمود.
مهندس سجاد مدیرکل نوسازی مدارس نیز از مجمع خیرین مدرسه ساز به عنوان درخت تنومند یاد نمود که پس از قریب 20 سال فعالیت و با جلب اعتماد عمومی مردم همچنان در کنار آموزش و پرورش منشأ خدمات موثری است.
وی نقش بانوان را در امر مدرسه سازی خطیر برشمرد و با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه 97 برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از خیرین خصوصاً مراسم افتتاح مدارس را بهترین مکان برای انتقال مفاهیم تربیتی ، آموزشی و اخلاقی به مردم عنوان نمود و اظهار امیدواری نمود مدیران آموزش و پرورش از این فرصت گرانبها به خوبی استفاده نمایند.
محمد جواد احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز تثبیت جایگاه مجامع خیرین مدرسه ساز را نتیجه فعالیت و تلاشهای هیات مدیره های قبلی و جدید و مدیران دلسوز آموزش و پرورش برشمرد که با جلب اعتماد عمومی مردم و با بهره گیری از ظرفیت بزرگ نیک اندیشان بخشی از مشکلات فضاهای آموزشی استان را مرتفع نموده اند.
وی خیرین مدرسه ساز را انسان هایی بدون ادعا و صادق برشمرد که همواره در کنار آموزش و پرورش استان حضور داشته و دارند.